تخمه ژاپنی
خانه / دسته‌بندی نشده / کاشت عمده هندوانه تخمه ژاپنی

کاشت عمده هندوانه تخمه ژاپنی

کاشت عمده هندوانه تخمه ژاپنی در برخی مناطق ایران انجام می شود، تخمه های حاصل شده از هندوانه ها انواع مختلفی دارند و این امر دلایل متفاوتی دارد.
تخمه های هندوانه یکی از تخمه های رایج در بازار می باشند، این تخمه ها تنوع زیادی دارند، این تنوع به دو بخش طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود. برخی از تفاوت هایی که بین تخمه هندوانه وجود دارد به علت نوع هندوانه است که کاشته می شود و برخی دیگر از تفاوت ها که به آن ها مصنوعی می گوییم، توسط انسان بوجود می آیند.

تخمه هندوانه ژاپنی

کاشت هندوانه تخمه ژاپنی

تخمه ژاپنی معروف ترین و پر فروش ترین نوع تخمه هندوانه می باشد، که هندوانه آن در مزارع مناطق مختلفی از کشور به صورت متمرکز تولید می شود، هندوانه این نوع تخمه غیر قابل خوراکی می باشد و صرفا از تخمه آن استفاده می شود.
تخمه ژاپنی هندوانه به صورت خام و بو داده در بازار عرضه می شود، بو دادن و یا تفت دادن این تخمه روش های خاصی دارد و به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود، تولید کنندگان تخمه ژاپنی سعی دارند روش های مختلفی را برای تولید این نوع تخمه بوجود آورند که تنوع در این محصول به گونه ای رضایت بخش افزایش یابد.
خرید و فروش تخمه های ژاپنی به صورت فله و یا بسته بندی شده می باشد، خشکبار فروشی ها عرضه کننده انواع مختلف تخمه هندوانه خصوصا تخمه ژاپنی هستند، اطمینان خاطر از مراکز خرید می تواند باعث تهیه بهترین نوع محصولات شود.منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مریم سادین :
شماره تماس: 09904228551
آِیدی تلگرام: maryamsadin@
پست الکترونيکي: sadinmaryam25@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش تخمه‌ژاپنی یا جابونی عمده-قیمت فروش تخمه‌ژاپنی

فروش تخمه‌ژاپنی عمدیا جابونی عمده-قیمت فروش تخمه‌ژاپنی بیشترین تیتر کشاورزان شده چون نزدیک فصل برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار تخمه